El Reus s’emporta la Copa Totto Lab a PC (5-0)

Els de Leo Madiba passen per sobre del Xerez CD en una final per a el record

Ahir es va disputar la final de la Copa Totto Lab a totes les plataformes. A PC, com es llegeix al titular, el campió va ser catalá. I quin campió. Coses del futbol, el Reus de LeoMadiba, que es va salvar del descens i de la promoció de descens a l’última setmana, és el campió de la primera edició d’aquest nou torneig. La cosa té encara més miga si tenim en compte que aquest mateix equip va estar a punt d’aconseguir l’ascens a la Primera Divisió la passada temporada. Aquest títol “salva”, en certa manera, una mala temporada dels reusencs.

El partit va ser una lliberació pels de Reus. Un cúmul d’emocions concentrades durant la temporada en tot un partit, la seva redenció particular. El Xerez, rival que els roig-i-negres tindran la propera temporada, va ser un ninot en mans de la davantera reusenca. TheNaranjo95, amb un hattrick, i IRax7 i Cristianec, amb un gol cadascú, van ser els protagonistes d’una final per a la història del eSports CF Reus, que suma així el seu primer títol.

En acabar el partit, FDC va recollir en exclusiva les declaracions del capitá reusenc:

Partíem de la base que el partit anava a ser molt competit, però l’errada del seu porter al minut 7 va estar decisiva. Vàrem tractar de desactivar el seu joc d’atac comandat per Rodri i, ja amb el resultat a favor, esperar espais per aconseguir un segon gol que acabaria arribant

LeoMadiba

Castellano

Los de Leo Madiba pasan por encima del Xerez CD en una final para el recuerdo (5-0)

Ayer se disputó la final de la Copa Totto Lab en todas las plataformas. En PC, como se lee en el titular, el campeón fue catalá. Y qué campeón. Cosas del fútbol, ​​el Reus de LeoMadiba, que se salvó del descenso y de la promoción de descenso a la última semana, es el campeón de la primera edición de este nuevo torneo. La cosa tiene aún más miga si tenemos en cuenta que este mismo equipo estuvo a punto de conseguir el ascenso a la Primera División la pasada temporada. Este título “salva”, en cierto modo, una mala temporada de los de Reus.

El partido fue una liberación para los de Reus. Un cúmulo de emociones concentradas durante la temporada en todo un partido, su redención particular. El Xerez, rival que los rojinegros tendrán la próxima temporada, fue un muñeco en manos de la delantera reusense. TheNaranjo95, con un hattrick, y IRax7 y Cristianec, con un gol cada uno, fueron los protagonistas de una final para la historia del eSports CF Reus, que suma así su primer título.

Al terminar el partido, FDC recogió en exclusiva las declaraciones del capitán reusense:

Partíamos de la base de que el partido iba a ser muy competido, pero el error de su portero en el minuto 7 estuvo decisiva. Tratamos de desactivar su juego de ataque comandado por Rodri y, ya con el resultado a favor, esperar espacios para conseguir un segundo gol que acabaría llegando

LeoMadiba

 

Author: Àlex Beltràn

Share This Post On

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *