Sesplu8: “No m’imaginava res de tot el que ens ha passat, […] les temporades han estat esplèndides”

Començem la nostra programació d’estiu entrevistant en Gerard Sesplugas, o Sesplu8 com és conegut a la plataforma de Sony. Aquest noi de Constantí ha estat capaç, juntament amb tots els membres del seu equip, de portar l’equip del seu petit poble a gairebé l’elit de la competició. En dues temporades, els constantinencs han assolit dos ascensos per col.locar-se a la Tercera Divisió. La feina ben feta no té rival i el projecte d’en Gerard al Consantí n’es un bon exemple.

 

Quin és el balanç general de la temporada?

Podriem parlar de balanç general del FIFA. 2 ascensos a VFO, 1 subcampionat de copa Nebrija, 1 subcampionat de torneig d’històrics, bon paper a les altres competicions; però sobretot donant-nos a conèixer per un estil de joc vistos.

S’han complit els objectius establerts a l’inici?

Per sort si, al Juliol/Agost de l’any passat vaig prometre a les incorporacions acabar el FIFA18 a 3a divisió i així ha estat.

Quin ha estat el millor moment de la temporada 4? I el pitjor?

El millor, com és natural, la nit d’ascens a 3a Divisió. El pitjor, segurament el minut 85 de cada partit, durant aquesta ultima temporada no hem estat capaços d’aguantar el resultat en moltes ocasions.

Com valores les dues temporades a FIFA 18?

Esplèndides en tots els aspectes. Objectius complerts. Molt content també per la gent que ha passat pel club durant aquest temps, hi ha gent que marxa però amb un mal al pit per tenir que deixar el club.

Com es preveu el futur per al club?

Bé, no volem marcar un objectiu fora de les nostres possibilitats, el que estem segurs es que donarem que parlar i competirem fins l’últim moment, com sempre. Marquem l’objectiu de la permanència a 3a Divisió.

Com és portar a un equip de poble a gairebé l’elit de la VFO?

Gairebé és millor que un equip d’elit, em sento refugiat en la gent del poble que ens segueix. Hi ha gent que ho veu una bona iniciativa, així com entitats, com el club i la ràdio de Constantí.

T’imaginaves tot això quan vas començar?

No. Realment no m’imaginava res del que ha passat. Haig de donar gràcies als que estan amb mi des-de el principi o des-de fa temps perquè es possible gràcies a ells.

Dos ascensos a les dues ultimes temporades, a mes de forma solvent. Quin és el sostre del Constantí?

Com he explicat, no vull marcar un objectiu que ens posi pressió, però el temps dirà on tenim el sostre. Jo crec que el que ens determina son les ganes d’aprendre i l’esperit competitiu. Tinc una plantilla unida que fa sacrificis per l’equip, al final, tot té les seves recompenses.

 

Castellano

Empezamos nuestra programación de verano entrevistando a Gerard Sesplugas, o Sesplu8 como es conocido en la plataforma de Sony. Este chico de Constantí ha sido capaz, junto con todos los miembros de su equipo, de llevar el equipo de su pequeño pueblo a casi la élite de la competición. En dos temporadas, los constantinenses han logrado dos ascensos para colocarse a la Tercera División. El trabajo bien hecho no tiene rival y el proyecto de Gerard en el Consantí es un buen ejemplo.

¿Cuál es el balance general de la temporada?


Podríamos hablar de balance general del FIFA. 2 ascensos a VFO, 1 subcampeonato de copa Nebrija, 1 subcampeonato de torneo de históricos, buen papel en las otras competiciones; pero sobre todo dándonos a conocer por un estilo de juego vistos.


¿Se han cumplido los objetivos establecidos al inicio?


Por suerte si, en Julio / Agosto del año pasado prometí a las incorporaciones terminar el FIFA18 a 3ª división y así ha sido.


¿Cuál ha sido el mejor momento de la temporada 4? ¿Y el peor?


Lo mejor, como es natural, la noche de ascenso a 3ª División. Lo peor, seguramente el minuto 85 de cada partido, durante esta ultima temporada no hemos sido capaces de aguantar el resultado en muchas ocasiones.


¿Cómo valoras las dos temporadas en FIFA 18?


Espléndidas en todos los aspectos. Objetivos cumplidos. Muy contento también por la gente que ha pasado por el club durante este tiempo, hay gente que marcha pero con un dolor en el pecho por tener que dejar el club.


¿Como se prevé el futuro para el club?


Bueno, no queremos marcar un objetivo fuera de nuestras posibilidades, lo que estamos seguros es que daremos que hablar y competir hasta el último momento, como siempre. Marcamos el objetivo de la permanencia en 3ª División.


¿Como es llevar a un equipo de pueblo a casi la élite de la VFO?

Casi es mejor que un equipo de élite, me siento refugiado en la gente del pueblo que nos sigue. Hay gente que lo ve una buena iniciativa, así como entidades, como el club y la radio de Constantí.


¿Imaginabas todo esto cuando empezaste?

No. Realmente no me imaginaba nada de lo ocurrido. Tengo que dar gracias a los que están conmigo desde-el principio o desde-hace tiempo porque es posible gracias a ellos.


Dos ascensos en las dos últimas temporadas, además de forma solvente. ¿Cuál es el techo del Constantí?

Como he explicado, no quiero marcar un objetivo que nos ponga presión, pero el tiempo dirá donde tenemos el techo. Yo creo que lo que nos determina son las ganas de aprender y el espíritu competitivo. Tengo una plantilla unida que hace sacrificios por el equipo, al final, todo tiene sus recompensas.

Author: Àlex Beltràn

Share This Post On

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *