xCoprat: “L’Espanyol ha d’estar a Primera”

Per encarar els ultims dies d’agost entrevistem xCoprat, capità del RCD Espanyol eSports. Els periquitos han protagonitzat dues bones temporades en aquest 2018 i el futur, més encara tenint en compte la implicació del club, no pot ser més il.lusionant

 

Quin és el balanç general de la temporada?

 

Es podria definir com una temporada sòlida. Veníem com recentment ascendits per promoció i vam aconseguir la salvació a falta de 5 jornades. Una llàstima que després d’aquesta la concentració no va ser la mateixa i no vam poder optar finalment a altres objectius.

 

S’han complit els objectius establerts a l’inici?

 

Sí. Òbviament no ens volem posar sostre però sent un equip que acaba de pujar l’objectiu era continuar a primera divisió sense passar dificultats i així ho hem fet. Es podria dir que buscàvem una temporada de transició.

 

Quin ha estat el millor moment de la temporada 4?

 

La primera setmana. La tanquem com 2ns classificats guanyant a grans equips i traient un punt vs Saragossa en un partit en el qual no comptàvem amb el nostre porter.

 

 

I el pitjor ?

 

Just després d’aconseguir la salvació, la concentració en línies generals va baixar i va fer efecte en els resultats.

 

Com valores les dues temporades a FIFA 18?

 

Hem aconseguit un ascens i una bona primera temporada a 1ra. Per al nou FIFA ens fixarem nous objectius.

 

Com es preveu el futur per al club?

 

Com grup humà, serem possiblement dels millors que hi hagi a la VFO sense cap dubte. Amb això i ganes de treballar i ser constants anirem per bon camí.

 

Com es valora la permanència del club a su Retorn a Primera?

 

Com una cosa normal. L’Espanyol ha d’estar en 1ra divisió de VFO, és dels pocs (i a aquest pas l’únic) dels equips oficials dels “grans” que cuida els seus jugadors i com a tal ha d’estar en la màxima categoriza .

 

 

 

Castellano

 

Para encarar los últimos días de agosto entrevistamos xCoprat, capitán del RCD Espanyol eSports. Los periquitos han protagonizado dos buenas temporadas en este 2018 y el futuro, más aún teniendo en cuenta la implicación del club, no puede ser más ilusionante

  

¿Cuál es el Balance general de la temporada?

 

Se podría definir como una temporada sólida. Veníamos como recientemente ascendidos por promoción y conseguimos la salvación a falta de 5 jornadas. Una lástima que después de esta la concentración no fue la misma y no pudimos optar finalmente a otros objetivos.

 

¿Se han cumplido los Objetivos establecidos al inicio?

 

Sí. Obviamente no queremos poner techo pero siendo un equipo que acaba de subir el objetivo era continuar en primera división sin pasar dificultades y así lo hemos hecho. Se podría decir que buscábamos una temporada de transición.

 

¿Cuál ha sido el mejor momento de la temporada 4?

 

La primera semana. La cerramos como 2º clasificados ganando a grandes equipos y sacando un punto vs Zaragoza en un partido en el que no contábamos con nuestro portero.

 

¿Y el peor?

 

Justo después de conseguir la salvación, la concentración en líneas generales bajó e hizo efecto en los resultados.

 

¿Cómo valoras las dos temporadas en FIFA 18?

 

Hemos conseguido un ascenso y una buena primera temporada en 1ra. Para el nuevo FIFA nos fijaremos nuevos objetivos.

 

¿Como se prevé el futuro para el club?

 

Como grupo humano, seremos posiblemente de los mejores que haya en la VFO sin lugar a dudas. Con ello y ganas de trabajar y ser constantes iremos por buen camino.

 

¿Cómo se valora la permanencia del club en super Regreso a Primera?

 

Como algo normal. El Espanyol debe estar en 1ra división de VFO, es de los pocos (y en este paso el único) de los equipos oficiales de los “grandes” que cuida a sus jugadores y como tal debe estar en la máxima categoriza.

 

DWWEHmIX0AER5-U.jpg

 

Share This Post On

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *