Markitos, capità del Lleida eSports “ No aconseguir l’ascens seria un fracàs”

Entrevistem a Markitos, capità del Lleida eSports, equip que competeix en Regional i  el qual ha sofert moltes variacions entre les dues temporades, capità, jugadors, unió amb un altre club… etc.

1. Primer de tot m’agradaria comentar latemporada anterior. Quina valoració faries d’ella? Quina nota li posaries? 

La temporada passada va ser d’un menys a més, comencem la primera volta deixant escapar molts punts en empats i derrotes contra rivals de baix de la taula, cara a la segona tornada només vam perdre 1 partit i 2 empats i això va fer que entréssim en el play-off. Si li tingués que posar una nota li posaria un 7.

2. Una vegada repassada la temporada, 5. Consideres que vau complir els objectius, o us quedo una cosa pendent? 

L’objectiu era entrar en play-off per a aconseguir l’ascens, aconseguim entrés però no l’aconseguim, ens va quedar pendent el pujar.

3. I ara passem a parlar ja del que ve, després de la marxa de Rekhon com a capità al comandament. Com heu encarat aquest mes pre-VFO, parla’m dels fitxatges, modificacions importants en l’equip…? 

En acabar la temporada passada, Rekohn(excapità del Lleida) es va anar al UESA i això va fer que molta gent es replantegés seguir. Ningú va voler assumir la capitania i el que això comporta, llavors, Faustoo se’m va oferir per a unificar clubs i estar els dos com a capitans del Lleida, a partir d’aquí vam haver de fer neteja de l’altre equip i del Lleida per a treure un equip competent i que pogués optar al títol, ja que amb el que hi havia no es podia. 

Han hagut moltes modificacions en la forma de fer les coses, el primer la formació ja que d’un 4-3-3 hem passat a un 3-5-2. També hem guanyat més arribada a porteria i continuem jugant amb la pilota als peus. Hem creat una bona pinya i estem gaudint jugant.

4. Objectius i metes per a aquesta temporada?

 Tot el que no sigui l’ascens en VFO serà suspendre l’objectiu, hi ha equip per a això.

5. Com ja saps, Des de FDC repassem a tots els equips de la comunitat. De tots els equips catalans en la comunitat FDC, podries fer-me un rànquing d’ells segons el teu criteri de millor a pitjor i definir-los en una paraula? (Horta, eFitnersReds GamingMontanyesa, Pobla, Nastic, UESA, Espanyol, Lleida, Olot, Europa).

1. Espanyol – Remuntada, van fer una segona volta per a emmarcar.
2. eFitners – Constància, ni amb els seus alts i baixos es rendeixen mai.
3. Reds Gaming – Guerrers, un equip que no es cansa de guanyar i millorar a cada temporada.
4. Nastic – Letals, un equip que et pot matar un partit sense dominar-lo.
5. UESA – Companyonia, van tots a l’una.
6. Pobla – Il·lusió, un projecte ben format.
7. Olot – Evolució, un grup molt fort, que estan forjant un ambient genial.
8. Europa – Valor, si alguna cosa té aquest equip és que no es rendeix.
9. Montanyesa – Coratge, tenen molt potencial.
10. Horta – No conec molt , però estaré atent.

 

Castellano

 

Entrevistamos a Markitos, capitán del Lleida Esportiu. Equipo que compite en Regional y en el que ha sufrido muchas variaciones entre las dos temporadas, capitán, jugadores, unión con otro club … etc.

1. Ante todo me gustaría comentar latemporada anterior. ¿Qué valoración harías de ella? ¿Qué nota le pondrías?

La temporada pasada fue de un menor a mayor, empezamos la primera vuelta dejando escapar muchos puntos en empates y derrotas contra rivales de bajo de la mesa, frente a la segunda vuelta sólo perdimos 1 partido y 2 empates y esto hizo que entráramos en el play-off. Si le tuviera que poner una nota le pondría un 7.

2. Una vez repasada la temporada, 5. Consideras que voy cumplir los objetivos, o se quedo algo pendiente?

El objetivo era entrar en play-off para conseguir el ascenso, conseguimos entrara pero no la conseguimos, nos quedó pendiente el subir.

3. Y ahora pasamos a hablar ya del próximo, tras la marcha de Rekhon como capitán al mando. Como se ha encarado este mes pre-VFO, háblame de los fichajes, modificaciones importantes en el equipo …?

Al finalizar la temporada pasada, Rekohn (ex capitán del Lleida) se fue al UESA y esto hizo que mucha gente se replanteara seguir. Nadie quiso asumir la capitanía y lo que eso conlleva, entonces, faustos se me ofreció para unificar clubes y estar ambos como capitanes del Lleida, a partir de ahí tuvimos que hacer limpieza del otro equipo y del Lleida para sacar un equipo competente y que pudiera optar al título, ya que con el que había no se podía.

Han habido muchas modificaciones en la forma de hacer las cosas, el primero la formación ya que de un 4-3-3 hemos pasado a un 3-5-2. También hemos ganado más llegada a portería y seguimos jugando con el balón en los pies. Hemos creado una buena piña y estamos disfrutando jugando.

4. Objetivos y metas para esta temporada?

Todo lo que no sea el ascenso en VFO será suspender el objetivo, hay equipo para ello.

5. Como ya sabes, Desde FDC repasamos a todos los equipos de la comunidad. De todos los equipos catalanes en la comunidad FDC, podrías hacerme un ranking de ellos según tu criterio de mejor a peor y definirlos en una palabra? (Huerta, eFitners, Reds Gaming, Montanyesa, Puebla, Nastic, UESA, Español, Lleida, Olot, Europa).

1. Espanyol – Remontada, hicieron una segunda vuelta para enmarcar.
2. eFitners – Constancia, ni con sus altos y bajos se rinden nunca.
3. Reds Gaming – Guerreros, un equipo que no se cansa de ganar y mejorar cada temporada.
4. Nastic – Letales, un equipo que te puede matar un partido sin dominarlo.
5. UESA – Compañerismo, van todos a una.
6. Puebla – Ilusión, un proyecto bien formado.
7. Olot – Evolución, un grupo muy fuerte, que están forjando un ambiente genial.
8. Europa – Valor, si algo tiene este equipo es que no se rinde.
9. Montanyesa – Coraje, tienen mucho potencial.
10. Horta – No conozco mucho, pero estaré atento

 

 

Author: Rafa Sànchez

Share This Post On

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *